|
На основу члана 60. Закона о јавним набавкама („Сл гласник РС“, број 124/2012), Општинска управа општине Баточина дана 24.07.2014.године упућује
П О З И В
За подношење понуда у поступку јавне набавке мале вредности
„НАБАВКА КАНЦЕЛАРИЈСКОГ МАТЕРИЈАЛА ЗА ПОТРЕБЕ ОПШТИНСКЕ УПРАВЕ ОПШТИНЕ БАТОЧИНА ЗА 2014. ГОДИНУ
– ПОНОВЉЕНИ ПОСТУПАК “
Редни број набавке: 2/14
|
|
|
|
|
|
- НАЗИВ, АДРЕСА И ИНТЕРНЕТ СТРАНИЦА НАРУЧИОЦА:
Општинска управа oпштине Баточина, 34227 Баточина, Краља Петра I број 37, WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ВРСТА НАРУЧИОЦА:
Орган локалне самоуправе.
- ВРСТА ПОТУПКА ЈАВНЕ НАБАВКЕ:
Поступак јавне набавке мале вредности.
- ОПИС ПРЕДМЕТА НАБАВКЕ, НАЗИВ И ОЗНАКА ИЗ ОПШТЕГ РЕЧНИКА НАБАВКЕ: Добра - Канцеларијски материјал за потребе Општинске управе општине Баточина за 2014.годину, ОРН: 30192000-канцеларијски материјал.
- БРОЈ ПАРТИЈА, УКОЛИКО СЕ ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ ОБЛИКУЈЕ У ВИШЕ ПАРТИЈА: Предмет набавке није обликован по партијама
- КРИТЕРИЈУМ, ЕЛЕМЕНТИ КРИТЕРИЈУМА ЗА ДОДЕЛУ УГОВОРА:
Најнижа понуђена цена.
- НАЧИН ПРЕУЗИМАЊА КОНКУРСНЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ:
Конкурсна документација је доступна на Порталу јавних набавки и интернет сајту наручиоца: WWW.SOBATOCINA.ORG.RS
- ПОДАЦИ О НАДЛЕЖНИМ ОРГАНИМА ГДЕ СЕ МОГУ БЛАГОВРЕМЕНО ДОБИТИ ИСПРАВНИ ПОДАЦИ О ПОРЕСКИМ ОБАВЕЗАМА, ЗАШТИТИ ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ, ЗАШТИТИ ПРИ ЗАПОШЉАВАЊУ, УСЛОВИМА РАДА И СЛ.
Подаци о пореским обавезама се могу добити у Пореској управи, Министарства финансија и привреде, Београд, Саве Машковића 3-5, WWW.PORESKAUPRAVA.GOV.RS.
Подаци о заштити животне средине се могу добити у Агенцији за заштиту животне средине, Београд, Руже Јовановић 27А, WWW.SEPA.GOV.RS.
и у Министарству енергетике, развоја и заштите животне средине, Београд, Немањина 22-26, WWW.MERZ.GOV.RS.
Подаци о заштити при запошљавању и условима рада се могу добити у Министарству рада, запошљавања и социјалне политике, Београд, Немањина 11, WWW.MINRZS.GOV.RS.
- НАЧИН ПОДНОШЕЊА ПОНУДЕ И РОК:
Понуда се подноси непосредно или преко поште, на адресу ОПШТИНСКА УПРАВА ОПШТИНЕ БАТОЧИНА, 34227 Баточина, Краља Петра I бр. 37, СА НАЗНАКОМ – „ПОНУДА ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ 2/14 - НЕ ОТВАРАТИ“ на прописаним обрасцима из конкурсне документације, у затвореној коверти или, кутији, на начин да се приликом отварања понуда може са сигурношћу утврдити да се отвара први пут У РОКУ ОД 8 ДАНА ОД ДАНА ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА, односно до 01.08.2014. године до 10,00 часова.
- МЕСТО, ВРЕМЕ И НАЧИН ОТВАРАЊА ПОНУДА:
Отварање понуда ће се обавити на дан истека рока за подношење понуда, 01. 08. 2014. године, у 10,30 часова у просторији наручиоца.
- УСЛОВИ ПОД КОЈИМА ПРЕДСТАВНИЦИ ПОНУЂАЧА МОГУ УЧЕСТВОВАТИ У ПОСТУПКУ ОТВАРАЊА ПОНУДА:
У поступку отварања понуда могу активно учествовати само овлашћени представници понуђача, који су дужни да пре почетка отварања понуда Комисији доставе овлашћење за учествовање у поступку, заведено, потписано и оверено од стране одговорног лица понуђача. Овлашћени представник понуђача, који учествује у поступку отварања понуда има право да приликом отварања понуда изврши увид у податке из понуде који се уносе у записник о отвaрању понуда.
- РОК ЗА ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ:
Оквирни рок у коме ће Наручилац донети Одлуку о додели уговора је 10 дана од дана јавног отварања понуда
- ЛИЦЕ ЗА КОНТАКТ:
Оливера Јашовић, дипл. ек, телефон 034/6841-416, e-mail olja.jasovic@sobatocina.org.rs
Конкурну документацију, обавештења и додатна појашњења можете преузети на линковима испод:
- Конкурсна документација
- Обавештење о продужењу рока
- Допуна конкурсне документације
- Појашњења 1
- Појашњења 2
- Обавештење о закљученом уговору
|
|
|
|
|
|